Evenementen

De volgende evenementen staan voor 2020 nog gepland:

2-4 oktober 2020 Evenement 13-18 jarigen
8 november 2020 Info-Contactdag / Familiedag

Let op! De Familiedag, het weekend voor 5-10-jarigen en die voor 10-13-jarigen zijn wegens het Coronavirus geannuleerd. Er wordt gekeken naar mogelijkheden voor alternatieven.

Hieronder zie je alle evenementen staan waarvoor jij je al kan aanmelden!

Aanmelden voor de evenementen kan via de webshop. Kies hierbij de juiste tickets.
Vul de contactgegevens in en laat in het opmerkingenveld uw dieetwensen, allergieën of andere opmerkingen voor ons achter. Indien er inschrijfgeld wordt gevraagd, betaalt u de tickets meteen via de webshop.

Zijn deze kosten te hoog? Neem dan contact op met vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl
Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling

10/2020

Evenement 13-18 jarigen