Evenementen

24-26 september 2021* Evenement 5-13
8-10 oktober 2021* Evenement 13-18
13 november 2021 Info-Contactdag

* Het is ook mogelijk om alleen de zaterdag van het weekend deel te nemen.

Ook in 2021 is het afwachten of de evenementen kunnen doorgaan door het Covid-19 virus. Mochten de reguliere evenementen niet kunnen doorgaan, zullen we (digitale) alternatieven aanbieden.

Hieronder zie je alle evenementen staan waarvoor jij je al kan aanmelden!

Aanmelden voor de evenementen kan via de webshop. Kies hierbij de juiste tickets, let op de omschrijving.
Vul de contactgegevens in en laat in het opmerkingenveld uw dieetwensen, allergie├źn of andere opmerkingen voor ons achter. Indien er inschrijfgeld wordt gevraagd, betaalt u de tickets meteen via de webshop.

Zijn deze kosten te hoog? Neem dan contact op met vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl
Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling

Geen evenementen