Evenementen

Agenda 2024

Na een fantastisch jubileumjaar in 2023, hebben we ook dit jaar weer een aantal hele leuke evenementen op de planning staan!

24 maart 2024 Familiedag & ALV
24-26 mei 2024 Weekend 5-10
21-23 juni 2024 Weekend 10-13
4-6 oktober 2024* Weekend 13-18
Nog niet bekend Evenement 18+
9 november 2024 Info-Contactdag

* Het is ook mogelijk om alleen de zaterdag van het weekend deel te nemen.

Alle evenementen waarvoor je je kan aanmelden, zullen hieronder verschijnen.

Aanmelden voor de evenementen kan, wanneer open gesteld, via de webshop. Kies hierbij de juiste tickets, let op de omschrijving. Vul de contactgegevens in en laat in het opmerkingenveld uw dieetwensen, allergie├źn of andere opmerkingen voor ons achter. Indien er inschrijfgeld wordt gevraagd, betaalt u de tickets meteen via de webshop.

Zijn deze kosten te hoog? Neem dan contact op met penningmeester@jeugdreumavereniging.nl
Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling

24 mrt

Familiedag en ALV