Evenementen

10-12 juni 2022* Evenement 5-10
25 september 2022 Info-Contactdag
7-9 oktober 2022* Evenement 13-18
Oktober/november Koffieavond Transitie & Pubers (verplaatst)
5 november 2022 Evenement 18-30

* Het is ook mogelijk om alleen de zaterdag van het weekend deel te nemen.

Alle evenementen waarvoor je je kan aanmelden, zullen hieronder verschijnen.

Ook in 2022 is het afwachten of de evenementen kunnen doorgaan op locatie in verband met het Covid-19 virus. Mochten de reguliere evenementen niet kunnen doorgaan, zullen we (digitale) alternatieven aanbieden.

Aanmelden voor de evenementen kan, wanneer open gesteld, via de webshop. Kies hierbij de juiste tickets, let op de omschrijving. Vul de contactgegevens in en laat in het opmerkingenveld uw dieetwensen, allergie├źn of andere opmerkingen voor ons achter. Indien er inschrijfgeld wordt gevraagd, betaalt u de tickets meteen via de webshop.

Zijn deze kosten te hoog? Neem dan contact op met penningmeester@jeugdreumavereniging.nl
Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling

06/2022

Evenement 5-10 jarigen