Evenementen

De volgende evenementen staan voor 2020 nog gepland:

23-25 oktober 2020 Evenement 5-13 jarigen (geannuleerd)
24 oktober 2020 Digitale bijeenkomst 5-13 jarigen
8 november 2020 Info-Contactdag (geannuleerd)
8 november 2020 Online Infodag

Helaas hebben we moeten besluiten het 5-13 jarigen weekend te annuleren. Wel is er een digitale activiteit. Op 8 november wordt een digitale informatiesessie georganiseerd! Hierover zullen wij zo snel mogelijk communiceren.

Hieronder zie je alle evenementen staan waarvoor jij je al kan aanmelden!

Aanmelden voor de evenementen kan via de webshop. Kies hierbij de juiste tickets.
Vul de contactgegevens in en laat in het opmerkingenveld uw dieetwensen, allergieën of andere opmerkingen voor ons achter. Indien er inschrijfgeld wordt gevraagd, betaalt u de tickets meteen via de webshop.

Zijn deze kosten te hoog? Neem dan contact op met vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl
Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling

11/2020

Infodag @Home