Evenement 10-13 jarigen

17-05-2019 - 19-05-2019 Landal Reeuwijkse Plassen Reeuwijk

Ga jij mee naar de brandweerkazerne?

Als 10-13 jarige ben jij, samen met één van je ouders, welkom op dit evenement!
Er is de keuze om een heel weekend te komen of alleen deel te nemen op zaterdag! Wanneer je blijft slapen, zullen jullie samen met andere kinderen en hun ouders in een huisje slapen en eten. Het weekend zal bestaan uit leuke en gave activiteiten afgewisseld met vrije tijd! Voor de ouders is er ook ruimte om ervaringen uit te wisselen met elkaar.

Kom je liever alleen op zaterdag 18 mei? Dan sluit jij aan bij de weekendgroep en ga je mee naar de gave activiteiten!  Zo zal je deze dag als brandweerman of -vrouw aan de slag mogen! De dag wordt afgesloten met een gezamenlijk diner.

NB: Mochten er niet genoeg aanmeldingen zijn voor het weekend, gaat alleen het zaterdagprogramma door.

Aanmelden kan t/m 15 april. Vol = Vol! Kaarten zijn te bestellen via de webshop. Hierbij kan de keuze gemaakt worden voor ‘zaterdag’ of ‘weekend’.

De kosten voor leden zijn voor een weekend 75,- en voor de zaterdag 50,-
Voor niet-leden zijn de kosten voor een weekend €150,- en voor de zaterdag €100,-

De kosten zijn voor het kind en ouder samen. Dit is inclusief maaltijden, tussendoortjes, drinken, beddengoed en activiteiten. Heb jij dieetwensen? Geef dit dan vast aan in het opmerkingenveld bij het bestellen van de kaarten.

Ongeveer twee weken van te voren ontvang je de laatste informatie over het weekend.

Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.