Evenement 13-18 jarigen

Landal Hellendoornse Berg
Tunnelweg 7F, Haarle, 7448 RV

Evenement type

Zin om met andere jongeren een heel weekend, of een dag, gave activiteiten te ondernemen? En andere jongeren met jeugdreuma te ontmoeten? Dat kan tijdens het 13-18 jarigen evenement!
Van 8 t/m 10 oktober 2021 zal dit evenement plaatsvinden op Landal Hellendoornse Berg.

Wat houdt dit evenement in?

Als jongere met jeugdreuma in de leeftijd 13-18 jaar ben je welkom op het evenement. Er is de keuze om een heel weekend te komen of alleen deel te nemen op zaterdag! Wanneer je blijft slapen zal je samen met andere jongeren samenleven in een huisje en gaan we met de gehele groep leuke activiteiten doen en gezamenlijk eten. Het weekend begint op vrijdag aan het eind van de middag en zal bestaan uit gave activiteiten afgewisseld met vrije tijd! We verblijven op Landal Hellendoornse Berg in bungalows die naast elkaar liggen. Op zondag 10 oktober is het programma na de lunch afgelopen.

Kom je liever alleen de zaterdag? Dan kan dat dit jaar ook! Zaterdagochtend ben je welkom in de groepshuizen en kan je het programma volgen! De dag sluit je af met een gezellig diner met de groep.

Coronavirus

De vereniging houdt de ontwikkelingen rondom het Coronavirus in de gaten. Het aantal beschikbare plekken voor dit evenement is momenteel in mindering gebracht zodat er geleefd en geslapen kan worden op 1,5 meter afstand; zijn deze vol, dan werken we met een wachtlijst. Mocht er in de loop van de tijd blijken dat we meer kinderen mogen verwelkomen zullen we het aantal ophogen. Ook behouden we het recht het evenement te annuleren of een negatieve testbewijs/vaccinatiebewijs te vragen wanneer nodig.

Het is dit jaar niet mogelijk een introducee mee te nemen in verband met de beperking in het aantal plaatsen.

Aanmelden.

Aanmelden voor dit evenement kan tot 10 september via de webshop. Vol = Vol!
In de webshop kan je een keuze maken of je een dag komt of het hele weekend.

Zijn de kaarten op? Dan zijn de eerste plekken vol.
Wil je op de wachtlijst (zie hierboven kopje Coronavirus)? Mail dan naar annelies@jeugdreumavereniging.nl.
UPDATE: de wachtlijst is vol, aanmelden kan niet meer.

Kosten

Ben je lid van de vereniging dan zijn de kosten voor alleen zaterdag € 25,00 en voor een heel weekend €50,00.
Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op met onze penningmeester. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Ben je geen lid dan ben je nog steeds hartelijk welkom op ons weekend, maar dan zijn de kosten voor een dag €50,00 en voor het hele weekend €100,00.

De bedragen zijn inclusief maaltijden, tussendoortjes, drinken, beddengoed en activiteiten.
Heb je bepaalde dieetwensen? Geef dit dan aan bij de opmerkingen wanneer je tickets voor het evenement bestelt.