Evenement 13-18 jarigen

04-10-2019 - 06-10-2019 Vakantiepark Beekse Bergen Hilvarenbeek

Op safari!

Als 13-18 jarige ben je welkom op dit evenement op vakantiepark Beekse Bergen! Er is de keuze om een heel weekend te komen of alleen deel te nemen op zaterdag! Wanneer je blijft slapen zal je met andere jongeren van jouw leeftijd in een huisje slapen en eten. Het weekend zal bestaan uit gave activiteiten afgewisseld met vrije tijd!

Kom je liever alleen de zaterdag? Dan kan dat dit jaar ook! Je zal dan de gave activiteiten meebeleven en de dag wordt afgesloten met een gezamenlijk diner.

Introducees.

Wanneer je liever niet alleen komt is het ook dit jaar weer mogelijk om een introducee mee te nemen in de leeftijd 13-18 jaar. Denk hierbij aan een broer/zus/vriend(in).

Aanmelden voor dit evenement kan tot 1 september via de webshop. Vol = Vol!
In de webshop kan je een keuze maken of je een dag komt of het hele weekend. komt of het hele weekend. Neem je een introducee mee? Koop dan twee kaartjes. Ben jij lid, dan mag de introducee ook mee als lid.

Ben je lid van de vereniging dan zijn de kosten voor alleen zaterdag € 25,00 en voor een heel weekend €50,00. Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Ben je geen lid, dan ben je nog steeds hartelijk welkom op ons weekend! De kosten voor een dag zijn dan  €50,00 en voor het hele weekend €100,00.

Deze bedragen zijn inclusief maaltijden, tussendoortjes, drinken, beddengoed en activiteiten.
Heb je bepaalde dieetwensen? Geef dit dan aan bij de opmerkingen wanneer je tickets voor het evenement besteld.