Evenement 18+’ers 21 september

21-09-2019 Avontuurfabriek Loosdrecht Loosdrecht
Hele dag Zie webshop

Segway rijden, karten, dineren én nog veel meer!

Voor de 18-30 jarige leden wordt er op zaterdag 21 september een middag vol gave activiteiten georganiseerd in de Avontuurfabriek in Loosdrecht. Zo ga je je kunsten uitoefenen op een segway, aan een elastiek voetballen, indoor karten en golfen in een glow in the dark wereld! Natuurlijk is er ook tijd om met elkaar te kletsen en ervaringen uit te wisselen.

Om 13.00 uur ben je welkom in de Avontuurfabriek. De middag bestaat uit bovengenoemde activiteiten, afgewisseld met korte pauzes. De dag sluiten we af met een gezellig steengrill-diner op dezelfde locatie!

Aanmelden kan via de webshop. Inschrijven kan tot en met 1 september.

De kosten zijn €10,- per persoon voor leden. Voor niet-leden zijn de kosten €15,- per persoon.
Heb jij dieetwensen? Geef dit dan aan in de opmerkingen bij het bestellen van de kaarten.

Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.