Evenement 5-10 jarigen

17-04-2020 - 19-04-2020 Waterparc Veluwemeer Biddinghuizen

Helaas kan het evenement in april niet doorgaan wegens het Coronavirus. Meer informatie hierover volgt zo snel mogelijk.

Voor kinderen met jeugdreuma in de leeftijd 5-10 jaar organiseren we van 17-19 april 2020 een evenement!
Deze zal plaatsvinden op Landal Waterparc Veluwemeer (onder voorbehoud).

Samen met een van je ouders ben je welkom op het evenement. Er is de keuze om een heel weekend te komen of alleen deel te nemen op zaterdag! Wanneer je blijft slapen, zullen jullie samen met andere kinderen en hun ouders in een huisje slapen en eten. Het weekend zal bestaan uit leuke en gave activiteiten afgewisseld met vrije tijd! Voor de ouders is er ook ruimte om ervaringen uit te wisselen met elkaar.

Kom je liever alleen op zaterdag 18 april? Dan sluit jij aan bij de weekendgroep en ga je mee naar de gave activiteiten!  De dag wordt afgesloten met een gezamenlijk diner.

NB: Mochten er niet genoeg aanmeldingen zijn voor het weekend, gaat alleen het zaterdagprogramma door.

Het ontvangst op vrijdag 17 april is tussen 16.00-16.30 uur.
Na een gezamenlijk diner in de huisjes, waardoor je de eerste deelnemers meteen leert kennen, gaan we aan het begin van de avond verder kennismaken en nog een gezamenlijke activiteit doen.

Op zaterdag kunnen de kinderen en hun ouders die een dagticket hebben geboekt in de morgen aansluiten bij de activiteiten. Na het diner zal rond 19.00 uur het programma van de dag weer aflopen.

Op zondag duiken we nog het zwembad in en sluiten we af met een gezamenlijke lunch.
Rond 13.30 uur zal het weekend afgelopen zijn.

Aanmelden kan t/m 9 april via de webshop. Vol = Vol!
In de webshop kan de keuze gemaakt worden voor ‘dag’ of ‘weekend’.
De kosten voor leden zijn voor een weekend 75,- en voor de zaterdag 50,-
Voor niet-leden zijn de kosten voor een weekend €150,- en voor de zaterdag €100,-

De kosten zijn voor het kind en ouder samen. Dit is inclusief maaltijden, tussendoortjes, drinken, beddengoed en activiteiten. Heb jij dieetwensen? Geef dit dan vast aan in het opmerkingenveld bij het bestellen van de kaarten.

Ongeveer twee weken van te voren ontvang je de laatste informatie over het weekend.

Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.