Familiedag / Algemene Ledenvergadering

28-03-2020 Archeon Alphen aan den Rijn

Helaas hebben wij de Familiedag en ALV moeten uitstellen wegens het Coronavirus. Wanneer een nieuwe datum bekend is wordt dit zo snel mogelijk gedeeld.

Op zaterdag 28 maart vindt onze Familiedag plaats, samen met onze Algemene Ledenvergadering (ALV). De dag vindt plaats in het Archeon!

De afgelopen twee jaar heeft de ALV apart van de Familiedag plaatsgevonden.
Om voldoende aanwezigen te hebben om goed te brainstormen over de toekomst van de vereniging, hebben we er voor 2020 voor gekozen de ALV weer te combineren met de Familiedag.

Drie weken voor de vergadering wordt het jaarverslag van 2018 en het beleidsplan en de begroting van 2019 op de website geplaatst. Tijdens de vergadering is er ruimte om vragen te stellen over deze stukken en om te brainstormen over toekomstplannen.

Het ontvangst voor de dag is om 10.30 uur in de Herberg in het Archeon.
Na een lekkere kop koffie of thee, worden de kinderen opgehaald voor een leuke doe-route onder leiding van de gidsen van het park! Wanneer een kind onder de vijf jaar is, kan een van de ouders of verzorgers met de doe-route meelopen. De andere ouders nemen plaats bij de ALV.

Na een innoverende ochtend zullen we weer bij elkaar komen voor een lunch. Hierna is er vrije tijd om het park met het gezin te bezichtigen. Om 15.30 uur vindt er een heus gladiatorengevecht plaats!
Om 16.00 uur sluiten we de dag af met een gezamenlijke borrel.

Aanmelden kan via de webshop t/m 20 maart 2020.
Kies hierbij voor elke ticket uit de categorieën kind t/m 3 jaar, kind t/m 11 jaar, kind vanaf 10 jaar, en/of volwassene.

De kosten voor de Familiedag zijn €7,50 per persoon voor leden. Dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers, lunch en een drankje en hapje in de middag.
Let op: Wil jij wel naar de ALV, maar niet lunchen en het Archeon bezoeken? Meld je dan aan via secretaris@jeugdreumavereniging.nl

Ben je geen lid, maar wil je wel komen? Dan zijn de kosten €12,50 per persoon.

Heb jij allergieën of dieetwensen? Geef dit dan aan in de opmerkingen bij het bestellen van de kaarten.

Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.