Familiedag

31-03-2019 Burgers Zoo Arnhem

Op 31 maart 2019 vindt onze familiedag plaats in Burgers Zoo. Een dag waarbij jullie even niets hoeven en kunnen genieten met elkaar. Natuurlijk is er ook tijd om met andere kinderen en ouders bij te praten en deel te nemen aan de activiteiten.

Tussen 10.30-11.00 uur is er een welkom met koffie, thee en fris in het Safari Restaurant.
Daarna zullen we in groepen een rondleiding krijgen met een gids. Na de lunch is er tijd om zelf de dierentuin in te gaan en de verschillende gebieden te ontdekken! Om 16.00 uur is er nog een drankje en hapje voor iedereen als afsluiting. Daarna staat het jullie natuurlijk vrij om nog verder het park te gaan ontdekken.

Aanmelden kan via de webshop t/m 10 maart 2019.
Let op: Het is hierbij belangrijk dat je de juiste kaarten aanklikt voor in de winkelmand. Er zijn kaarten voor volwassenen, brusjes en kind met jeugdreuma.

De kosten zijn €10,- per persoon voor leden. Dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers, lunch en een drankje en hapje in de middag. Heb jij dieetwensen? Geef dit dan aan in de opmerkingen bij het bestellen van de kaarten.

Ben je geen lid, maar wil je wel komen? Dan zijn de kosten €15,- per persoon.

Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.