Info-Contactdag

09-11-2019

De nieuwste informatie op het gebied van jeugdreuma!

Op zaterdag 9 november 2019 vindt onze Info-Contactdag plaats. Wij bieden een informatief programma aan met verschillende actuele thema’s op het gebied van jeugdreuma. Daarnaast draait er een afwisselend activiteitenprogramma voor kinderen van 4 t/m 13 jaar.

Wanneer er meer informatie bekend is over de thema’s en invulling van deze dag, zal dat hier en via mail gecommuniceerd worden.

Aanmelden voor dit evenement kan t/m 25 oktober via de webshop.
Let op: Koop per persoon een kaartje in de juiste leeftijdscategorie. Zo kunnen wij het programma goed aanpassen aan het aantal deelnemers.

De kosten voor leden zijn €10,- per persoon.
Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl  Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Bent u geen lid, dan bent u nog steeds hartelijk welkom op de Info-contactdag. De kosten zijn dan €15,- euro per persoon.

De kosten zijn  inclusief dranken en lunch. Heeft u allergieën of dieetwensen? Geef dit dan door bij het bestellen van de kaarten in het opmerkingenveld.

Terug naar het evenementen overzicht