Info-Contactdag

09-11-2019

Grenzen zoeken, Grenzen verleggen

Op zaterdag 9 november 2019 vindt onze jaarlijke Info-Contactdag plaats. Wij bieden een informatief programma aan met verschillende actuele thema’s op het gebied van jeugdreuma. Daarnaast draait er een afwisselend activiteitenprogramma voor kinderen van 4 t/m 13 jaar en hun broertjes/zusjes in deze leeftijd.

Het thema dit jaar is ‘Grenzen zoeken, Grenzen verleggen’.  Het informatieve programma voor ouders zal verschillende onderwerpen binnen dit thema behandelen. Vermoeidheid is een onderwerp die binnen het thema niet kan ontbreken en waarover kinderreumatoloog Wineke Armbrust komt praten. Daarnaast wordt het onderwerp ‘Sporten met pijn’ besproken door fysiotherapeut Otto Lelieveld. Ook is er onder andere aandacht voor de onderzoeksagenda en zal er een workshop zijn met ervaringsdeskundigen.

Locatie

De locatie dit jaar is Madurodam! De kinderen kunnen in groepen onder begeleiding het park in en daar verschillende opdrachten doen, terwijl de ouders in de mooie vergaderzalen de nieuwste informatie op het gebied van jeugdreuma krijgen. Natuurlijk is er tijdens de lunch ook voor de ouders even de tijd om het park te bekijken!

Aanmelden voor dit evenement kan t/m 25 oktober via de webshop.
Let op: Koop per persoon een kaartje in de juiste leeftijdscategorie. Zo kunnen wij het programma goed aanpassen aan het aantal deelnemers.

De kosten voor leden zijn €10,- per persoon.
Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl  Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Bent u geen lid, dan bent u nog steeds hartelijk welkom op de Info-contactdag. De kosten zijn dan €15,- euro per persoon.

De kosten zijn  inclusief dranken en lunch. Heeft u allergieën of dieetwensen? Geef dit dan door bij het bestellen van de kaarten in het opmerkingenveld.