Info-contactdag

04-11-2018 Kasteel Woerden Woerden
Locatie:

De dag zal plaatsvinden op Kasteel Woerden.

Wat houdt dit evenement in?

Op 4 november bieden wij een informatief programma aan met verschillende actuele thema’s op het gebied van jeugdreuma. Daarnaast draait er een afwisselend activiteitenprogramma voor kinderen van 4 t/m 13 jaar. Wanneer er meer informatie bekend is over de thema’s en invulling van deze dag, zal dat hier en via mail met u gecommuniceerd worden.

Aanmelden.

Aanmelden voor dit evenement kan via de webshop. Voeg een of meerdere tickets toe. Denk hierbij aan de leeftijdscategorie van de personen die deelnemen. Zo kunnen wij het programma goed aanpassen aan het aantal deelnemers.
De kosten voor leden zijn €10,- per persoon.
Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op met onze penningmeester. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Bent u geen lid, dan bent u nog steeds hartelijk welkom op de Info-contactdag. De kosten zijn dan €15,- euro per persoon.

De kosten zijn  inclusief dranken en lunch. Heeft u allergieën of dieetwensen? Geef dit dan door bij de aanmelding in het opmerkingenveld.

Webshop.

De webshop bereikt u via deze snelkoppeling: webshop.
Kies in het menu het ticket wat u wil bestellen. Wanneer u geen wijzigingen meer wilt aanbrengen rond u de bestelling af vanuit het winkelmandje. Vul de factuurgegevens en contactgegevens in, en kies de betaalmethode. Het opmerkingenveld gebruikt u om dieetwensen of andere wensen voor de organisatie door te geven. Na de betaling krijgt u automatisch op het door u opgegeven mailadres het ticket toegestuurd. Na ontvangst van uw ticket is de inschrijving definitief. Enkele weken voor het evenement ontvangt u via mail meer informatie.

Terug naar het evenementen overzicht