Voorjaarsevenement 18-30 jarigen

07-03-2020 - 08-03-2020 Utrecht Utrecht

Voorjaarsevenement 18-30 jarigen

Op zaterdag 7 maart aanstaande organiseren wij, in samenwerking met de Youth-R-Well.com, een evenement voor jongeren met reuma tussen de 18-30 jaar in Utrecht!

Om 13.30 uur start de middag met een kennismaking en een spannend Escape Spel! Welk team gaat als eerste de oplossing vinden? Hierna is er tijd om met elkaar na te praten over de raadsels, te borrelen en ervaringen uit te wisselen. De dag sluiten we af met een heerlijk diner!

Wil je liever niet ’s avonds naar huis rijden? Wil je in de avond nog verder doorkletsen en de zondag nog met elkaar ontbijten? Koop in dit geval dan de Dag&Nacht-ticket. Dan kan je blijven slapen in hotel Ibis! Je slaapt dan samen met iemand op de kamer.

De kosten zijn als volgt:
– Dag: €12,50
– Dag & Nacht: €35,-

Aanmelden kan t/m 28 februari via de webshop.
Kies hierbij de juiste soort ticket (dag óf dag&nacht).
Allergieën of dieetwensen? Geef dit dan op via het invulveld ‘Opmerkingen’ bij het bestelformulier!
Let op: Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor de dag én een beperkt aantal plaatsen voor de dag&nacht. Hierbij geldt vol = vol!

Een week voor het evenement ontvang je een brief met het exacte programma en de tijden.

Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op via vicevoorzitter@jeugdreumavereniging.nl. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.