Evenement 18+

21-09-2018 - 23-09-2018 Hof van Saksen Nooitgedacht
Locatie:

Jullie zijn welkom op het Hof van Saksen. Dit park heeft net een vernieuwd zwembad, waar we ons helemaal uit kunnen leven! Dit staat dan natuurlijk ook op het programma! Daarnaast is er nog veel meer te beleven op het park. Kijk voor meer informatie op: https://www.hofvansaksen.nl

Wat houdt dit evenement in?

Als 18+’er ben je welkom op het evenement. Er is de keuze om een heel weekend te komen of alleen deel te nemen op zaterdag! Wanneer je blijft slapen zal je in een groepshuis verblijven met alle andere jongeren. Het weekend zal bestaan uit gave activiteiten, borrels en vrije tijd! Natuurlijk gaan we gebruik maken van het vette zwembad op het park!

Kom je liever alleen de zaterdag? Dan kan dat dit jaar ook! Je zal dan een gave activiteit meemaken, het zwembad induiken en de dag afsluiten met een gezamenlijk diner.

Aanmelden.

Aanmelden voor dit evenement kan tot 24 augustus via de webshop. Daar kunt u een keuze maken of u een dag komt of het hele weekend. Bent u lid van de vereniging dan zijn de kosten voor alleen zaterdag € 25,00 en voor een heel weekend €50,00. Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op met onze penningmeester. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Bent u geen lid dan ben u nog steeds hartelijk welkom op ons weekend maar dan zijn de kosten voor een dag €50,00 en voor het hele weekend €100,00.

Deze bedragen zijn inclusief maaltijden, tussendoortjes, drinken, beddengoed en activiteiten.
Heb je bepaalde dieetwensen? Geef dit dan aan bij de opmerkingen wanneer je tickets voor het evenement besteld.

Webshop.

De webshop bereikt u via deze snelkoppeling: webshop.
Kies in het menu het ticket wat u wil bestellen. Wanneer u geen wijzigingen meer wilt aanbrengen rond u de bestelling af vanuit het winkelmandje. Vul de factuurgegevens en contactgegevens in, en kies de betaalmethode. Het opmerkingenveld gebruikt u om dieetwensen of andere wensen voor de organisatie door te geven. Na de betaling krijgt u automatisch op het door u opgegeven mailadres het ticket toegestuurd. Na ontvangst van uw ticket is de inschrijving definitief. Enkele weken voor het evenement ontvangt u via mail meer informatie.

NB: Mochten er niet genoeg aanmeldingen zijn voor het weekend, gaat alleen het zaterdagprogramma door.

Terug naar het evenementen overzicht