ondersteunt, informeert en verbindt
27 maart 2020

Matty Challenge

Doe mee aan de Matty Challenge!

Omdat Matty zich heel erg had verheugd op de Familiedag (die op 28 maart helaas niet door kan gaan), en zich ook wel een beetje verveelde, heeft hij de Matty challenge bedacht!

Print het Matty masker uit, knip ‘m uit, zet het masker op, maak een leuke foto en deel deze via de Facebook page van de Jeugdreuma Vereniging! Laat andere kinderen zien wat jij doet op je dag als Matty! De leukste foto wint een prijs!

Download het masker…

Spelregels
  • De leukste foto wint een prijs!
  • Inzenden mag tot en met 6 april 2020.
  • Je mag zo vaak als je wilt een foto insturen.
  • Let op: over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Foto’s blijven eigendom van de Jeugdreuma Vereniging Nederland en mogen en kunnen gebruikt worden.

Terug naar het nieuwsoverzicht

Alles over Jeugdreuma