Bestuur
Het bestuur bepaalt de prioriteiten en zorgt ervoor dat vrijwilligers hun werkzaamheden op een goede en plezierige manier kunnen uitvoeren; duidelijke richtlijnen over wie verantwoordelijk is voor het leiden en begeleiden van vrijwilligers, hun activiteiten en de werkzaamheden.
Samenstelling bestuur
Het bestuur bestaat op dit moment uit twee jeugdreumapatiënten, twee ouders van kinderen met jeugdreuma en één externe professional.
Verantwoordelijkheden bestuur
De verantwoordelijkheden zijn als volgt verdeeld:
Yvonne de Boer – Voorzitter
Maaike van Dalfsen – Secretaris
Nadine van Lierop – Vicevoorzitter, Marketing & Communicatie
Frans Duringshoff – Penningmeester
Aschwin van der Giesen – Algemeen bestuurslid
Annelies Hoekstra – Lotgenotencontact/Informatievoorziening
Michelle van Ommen – Lotgenotencontact
Officiële stukken
- Statuten
- Huishoudelijk reglement
- Standaardformulier publicatieplicht Fondswervende instellingen – 2022
- Standaardformulier publicatieplicht Fondswervende instellingen – 2023
Algemene Leden Vergadering (ALV)
Tijdens haar jaarlijkse ALV legt het bestuur verantwoording af aan haar leden over de inkomsten, de bestedingen en de bereikte resultaten. Hieronder vind je de daarbij horende officiële stukken:
- Jaarverslag en Financieel Jaarverslag 2022, jaarplan 2023
- Jaarverslag en Financieel Jaarverslag 2021 & Jaarplan 2022
- Jaarverslag en Financieel Jaarverslag 2020, Beleidsplan 2021-2025 en Jaarplan 2021
- Jaarverslag en Financieel Jaarverslag 2019, jaarplan 2020
- Jaarverslag en Financieel jaarverslag 2018, beleidsplan 2019
- Jaarverslag en Financieel Jaarverslag 2017, beleidsplan 2018
- Jaarverslag en Financieel Jaarverslag 2016, beleidsplan 2017