Weekend 5-13 jarigen

23-10-2020 - 25-10-2020 Waterparc Veluwemeer Biddinghuizen

Omdat wij in het voorjaar twee weekenden hebben moeten laten vervallen, willen wij graag de kinderen in de leeftijd 5-13 jaar nog een kans geven om elkaar te ontmoeten!
Van 23 tot 25 oktober 2020 organiseren wij een weekend voor de kinderen met jeugdreuma in de leeftijd 5 tot 13 jaar oud.

Wat houdt het evenement in?

Samen met een van je ouders/verzorgers mag je komen op het weekend. Het weekend bestaat uit verschillende activiteiten, afgewisseld met vrije tijd. Ook is er voldoende tijd voor de ouders om onderling ervaringen uit te wisselen.

Locatie en Verblijf

Het weekend vindt plaats op Landal Waterparc Veluwemeer.
We hebben hier meerdere huisjes geboekt en je verblijft samen met andere kinderen en ouders in een huisje. Wegens corona is er voor gekozen om de huisjes niet geheel vol te boeken, zodat er ook in de huisjes 1,5 meter afstand kan worden bewaard.

Activiteiten

Wat we precies gaan doen op het weekend houden we nog even geheim! Wel is het handig om te weten dat dit jaar alle activiteiten op het park zullen plaatsvinden.

Aanmelden voor dit evenement kan tot 2 oktober via de webshop. We hebben beperkt plek, dus: Vol = Vol!

Ben je lid van de vereniging dan zijn de kosten het weekend €75,-
Zijn deze kosten te hoog neem dan contact op met onze penningmeester. Voor leden die het financieel zwaar hebben en de kosten onoverkomelijk zijn hebben we een speciale regeling.

Ben je geen lid dan ben je nog steeds hartelijk welkom op ons weekend, maar dan zijn de kosten voor het weekend €150,-

Deze bedragen zijn inclusief maaltijden, tussendoortjes, drinken, beddengoed en activiteiten.
Heb je bepaalde dieetwensen? Geef dit dan aan bij de opmerkingen wanneer je tickets voor het evenement bestelt.