ondersteunt, informeert en verbindt
Sluiten
18 november 2019

Ouder- en patiëntenparticipatie wetenschappelijk onderzoek

Meedenken als ouder of patiënt met wetenschappelijk onderzoek en kwaliteitszorg, daar had Casper Schoemaker het tijdens onze infodag op 9 november jongstleden over. Als vader van een meisje met jeugdreuma, zelf patiënt, onze belangenbehartiger én onderzoeker vindt hij het van wezenlijk belang dat de stem van ouders en patiënten mee wordt genomen in onderzoek. Lees hier zijn presentatie waarin hij onder andere inging op waarom hij het zo belangrijk vindt en waaraan ouders en patiënten daadwerkelijk bijdragen, en hoe ook jij mee kunt denken. Meer weten of je gelijk aanmelden? Mail dan naar casper@jeugdreumavereniging.nl.

Terug naar het nieuwsoverzicht

Alles over Jeugdreuma