10 april, 2019

Onderzoeksagenda

Wat zijn jouw vragen over jeugdreuma?

Velen hebben gereageerd via mail en het invulformulier. Vandaag is de inzendingstermijn gesloten.

Er zijn 500 vragen ingediend. Daarvan wordt op dit moment  een Top-100 gemaakt. Vanaf september vragen we iedereen die vragen heeft gesteld om van de Top-100 de 10 belangrijkste vragen te kiezen. Hieruit volgen ongeveer 30 vragen. Begin 2020 organiseren we een slotbijeenkomst waarin uiteindelijk 10 vragen overblijven

Waarom dit project?

Onderzoekers willen graag wetenschappelijk onderzoek doen naar wat er voor jullie écht toe doet. Daarom gaan we met dit project juist jouw onderzoeksvragen verzamelen. En daarom hebben wij dus jouw hulp nodig!

Meer over dit project en de pagina waarop je de vragen kunt stellen vind je op de pagina onderzoeksagenda

Terug naar het nieuwsoverzicht