21 december, 2018

Onderzoeksagenda

Wat zijn jouw vragen over jeugdreuma?

Wat heb jij je altijd al afgevraagd over jeugdreuma? Op welke vraag weet jouw dokter nooit een antwoord? Waar heb jij elke dag last van en is geen oplossing voor?

Er wordt al veel onderzoek gedaan naar jeugdreuma. Als patiënt weet jij het beste wat beter kan en moet en waar dus onderzoek naar moet worden gedaan.

Waarom dit project?

Onderzoekers willen graag wetenschappelijk onderzoek doen naar wat er voor jullie écht toe doet. Daarom gaan we met dit project juist jouw onderzoeksvragen verzamelen. En daarom hebben wij dus jouw hulp nodig!

Meer over dit project en de pagina waarop je de vragen kunt stellen vind je op de pagina onderzoeksagenda

Terug naar het nieuwsoverzicht